Sniper Elite 5: Concealed Target Silah ve Görünüm Paketi
Görev hedeflerine yardımcı olması için gizli bir ikincil silah olarak HS.22'yi kuşan. .22 kalibrelik bu tabanca, neredeyse tamamen sessiz olmasını sağlayan entegre bir susturucuya sahiptir. Neredeyse hiç geri tepmeyen bu tabanca, yakın mesafe çatışmalarında gözlerden uzak durmayı kolaylaştıran bir şekilde mermileri hızla boşaltır.