Sniper Elite 5: Conqueror Mission, Weapon and Skin Pack
Conqueror, the thrilling new mission for Sniper Elite 5, takes you to the town of Falaise as the retreating Nazi forces have dug in to make their last stand at the iconic castle, once occupied by William the Conqueror. You will have to use all of your stealth and skill to slip through the heavily defended Nazi lines, before breaching the castle walls to assassinate the General inside, allowing the Allies to claim victory.