Sniper Elite 5: Conqueror Görev, Silah ve Görünüm Paketi
Sniper Elite 5'in heyecan verici yeni görevi Conqueror seni Falaise kasabasına götürüyor; geri çekilen Nazi güçleri, bir zamanlar Fatih William tarafından işgal edilen ikonik kalede son direnişlerini yapmak için siper kazıyor. Kale duvarlarını aştıktan sonra içerideki generale suikast düzenleyerek Müttefiklerin zafere ulaşmasını sağlamak için, tüm gizliliğini ve becerilerini kullanarak ağır şekilde savunulan Nazi hatlarını aşman gerekecek.