Sniper Elite 5: Death From Above Weapon and Skin Pack
Death From Above is the second content pack in Season Pass Two bringing a new rifle in the shape of the Pedersen, a weapon skin and two character skins.
The Pedersen rifle was proposed as part of a program to adopt a semi-automatic replacement to the M1903. It features no scope options but is arguably best-in-class for ironsight usage and is capable of firing fast, accurate shots at medium range, with great overall stability.
You will also receive the striking British Dazzle weapon skin, available for all weapons, pays homage to the dazzle camouflage design used on British tanks during desert campaigns.
Finally, both Karl and Monika receive new character skins. The British Bomber skin for Karl gives him a distinct aviator look while the Air Auxiliary skin for Monika reflects the uniforms worn by the women’s air-corps whose job was to transport new or repaired planes to active military airfields throughout the UK.