Sniper Elite 5: Death From Above Weapon and Skin Pack
Death From Above, Season Pass Two kapsamındaki ikinci içerik paketidir; Pedersen şeklinde yeni bir tüfek, bir silah görünümü ve iki karakter görünümü içerir.
Pedersen tüfeği, yarı otomatik bir seçenek olarak M1903'ün yerini alacak bir programın parçası olarak önerildi. Dürbün seçeneği yoktur, ancak dürbünsüz kullanım için muhtemelen sınıfının en iyisidir ve mükemmel bir genel denge ile orta mesafeden hızlı, isabetli atışlar yapabilir.
Ayrıca, tüm silahlarda kullanılabilen çarpıcı British Dazzle silah kaplamasına da sahip olacaksın, çöl görevleri sırasında İngiliz tanklarında kullanılan göz kamaştırıcı kamuflaj tasarımından ilham alarak hazırlandı.
Son olarak, hem Karl hem de Monika için yeni karakter görünümleri geliyor. Karl için tasarlanan British Bomber görünümü kendisine belirgin bir havacı görünümü verirken; Monika için tasarlanan Air Auxiliary görünümü, görevi yeni veya tamir edilmiş uçakları Birleşik Krallık'taki aktif askeri hava alanlarına taşımak olan kadın hava kuvvetlerinin giydiği üniformaları yansıtıyor.