Sniper Elite 5 — Edycja Luksusowa
Najnowsza odsłona nagradzanej serii Sniper Elite 5 oferuje niezrównaną zabawę w snajpera, taktyczną walkę trzecioosobową i ulepszoną kamerę śmierci. Przedzieraj się przez najbardziej wciągające mapy w historii, które posiadają szczegółowo odwzorowane autentyczne obszary i usprawniony system poruszania się pozwalający na jeszcze lepszą eksplorację.
Francja, rok 1944 – w ramach tajnej operacji amerykańskiej piechoty US Rangers mającej na celu osłabienie umocnień Wału Atlantyckiego na wybrzeżu Bretanii elitarny strzelec wyborowy Karl Fairburne kontaktuje się z francuskim ruchem oporu. Niedługo potem grupa odkrywa tajny projekt nazistów, Operację Kraken, który może zakończyć wojnę, zanim alianci dokonają inwazji na Europę.
Wiele prawdziwych miejsc uchwyconych za pomocą fotogrametrii, by odtworzyć żyjące, wciągające otoczenie. Liczne punkty wejścia i ewakuacji, a także cele z listy osób do zabicia zapewniają zupełnie nowe spojrzenie na każdą misję. Zmierz się ze spiskiem nazistów w pojedynkę lub współpracuj z partnerem dzięki ulepszonej mechanice gry kooperacyjnej pozwalającej wam współdzielić amunicję i przedmioty oraz wydawać rozkazy i wzajemnie się leczyć.
Wtargnij do kampanii innego gracza jako snajper państw Osi i rozpocznij zabójczą zabawę w kotka i myszkę. Gdy będziesz śledzić swoją ofiarę, rozgrywka nabierze zupełnie nowego znaczenia. Ewentualnie jako Karl możesz wezwać posiłki, a drugi snajper pomoże ci znaleźć rozwiązanie w trudnej sytuacji.
Zmodyfikuj swoją postać i uzbrojenie, a następnie zdobywaj PD, medale i baretki, walcząc w niezwykle wymagających bitwach dla 16 graczy, które z pewnością poddadzą próbie twoje umiejętności snajperskie. Jeżeli preferujesz rozgrywkę kooperacyjną, możesz połączyć siły z maksymalnie 3 graczami i zmierzyć się z falami przeciwników w trybie przetrwania.