Kraken Awakes Mission and Weapon Pack
Season Pass Two'nun son içeriği, Sniper Elite 5'in hikâyesinin finali niteliğinde inanılmaz yeni Kraken Awakes görevi olacak. Şok edici yeni İstihbarata göre Project Kraken hâlâ kesinlikle devam ediyor ve parçalar bir askeri limana sevk ediliyor. Artık Kraken'e kesin olarak bir son vermek senin elinde.
Yapım aşamasında olan gelişmiş bir uçak gemisinin çevresinde mevzilenen Karl, gecenin karanlığına gizlenerek gemiye sızmalı ve onun faaliyete geçmesine ve de şu anda projeye öncülük etmekte olan Friedrich Vogel'e engel olmalıdır.
Paketin bir parçası olarak Mod.712 tabancasını da alacaksın. C96 tabancasının bir çeşidi olan Mod.712, ayrılabilir şarjörlere ve inanılmaz derecede yüksek bir otomatik atış hızına sahiptir, bu da onu kontrol etmeyi zorlaştırır ancak yakın mesafeden ölümcül kılar.
Son olarak, tüm silahların için yeni bir Patriot kaplaması ve Karl için bir American Airborne karakter görünümü ile Amerika'ya ait tüm unsurları kutlayabilirsin.