Sniper Elite 5: Landing Force Mission and Weapon Pack
Deploy to the South of France where enemy forces have commandeered an island off the coast of Marseille to house a gargantuan gun battery. The vast island is a hive of Nazi activity and features docks, lighthouse and a ruined keep as well as the huge gun emplacement which must be destroyed in order to help the Allied Landing Force liberate Southern France.
To aid in your mission you will be able to equip a new stealthy D.L. Carbine rifle and powerful PPSH Submachine gun.