Sniper Elite 5: Landing Force Görev ve Silah Paketi
Düşman kuvvetlerinin devasa bir top bataryasını yerleştirmek için Marsilya kıyılarındaki bir adaya el koyduğu Güney Fransa'da göreve başla. Bu geniş ada, aslında bir Nazi kovanıdır ve Müttefik Çıkarma Kuvvetlerinin Güney Fransa'yı özgür kılmasına yardım etmek için yok edilmesi gereken devasa top mevziinin yanı sıra rıhtımlar, deniz feneri ve harabeye dönmüş bir kale içerir.
Görevine yardımcı olacak yeni bir gizliliğe yardımcı D.L. Carbine rifle (Karabina tüfek) ve güçlü PPSH Hafif makineli tüfek kuşanacaksın.