Sniper Elite 5: P.1938 Suppressed Pistol
Equipped with the P.1938 Suppressed Pistol, you’ll gain the advantage of being able to quickly eliminate your enemies one-by-one with barely a sound to alert the rest of the squadron.
Originally an Axis Special Forces experimental prototype, in the hands of elite sniper Karl Fairburne, this weapon has just become even more deadly.