Sniper Elite 5: P.1938 Suppressed Pistol
P.1938 Suppressed Pistol sayesinde hiç ses çıkarmadan ve bölüğün kalanını alarm durumuna geçirmeden düşmanlarını hızlıca tek tek ortadan kaldırma avantajını elde edeceksin.
Aslında Mihver Özel Kuvvetleri'nin (Axis Special Forces) ürettiği deneysel bir prototip olan bu silah, elit keskin nişancı Karl Fairburne'ün elinde her zamankinden daha ölümcül.