Sniper Elite 5: Rough Landing Mission and Weapon Pack
Season Pass Two kicks off with the release of an amazing new mission called Rough Landing. Allied airmen, including a high-ranking officer with critical intelligence, have been shot down over a dense woodland and are now being hunted by Nazi troops. Karl’s mission is to find the hidden pilots and retrieve the intelligence. Set deep in a forest and featuring a cramped mine shaft, expect plenty of close quarters combat which will test your skills.