Sniper Elite 5: Rough Landing Mission and Weapon Pack
Przepustka Season Pass Two rozpoczyna się od wydania nowej, niezwykłej misji „Rough Landing”. Alianccy lotnicy, w tym wysokiej rangi oficer posiadający ważne informacje wywiadowcze, zostali zestrzeleni nad gęstym lasem. Teraz próbują wyśledzić ich nazistowskie oddziały. Misją Karla jest odnalezienie ukrywających się pilotów oraz odzyskanie informacji wywiadowczych. Zagłęb się w lasy, odnajdź wąski szyb górniczy i wyczekuj licznych walk w ciasnych przestrzeniach, które przetestują Twoje umiejętności.