Sniper Elite 5: Rough Landing Görev ve Silah Paketi
Season Pass Two, Rough Landing adlı muhteşem yeni görevin yayınlanmasıyla başlıyor. Kritik bir istihbarata sahip üst rütbeli bir subay da dâhil olmak üzere müttefik havacılar sık ormanlarda vuruldu ve şimdi Nazi birlikleri tarafından avlanıyor. Karl'ın görevi, saklanan pilotları bulmak ve istihbarat toplamak. Bir ormanın derinliklerinde yer alan ve dar bir maden kuyusuna sahip bir bölgede, becerilerini sınayacak çok sayıda yakın muharebe tarzı mücadele seni bekliyor.