Sniper Elite 5: Saboteur Weapon and Skin Pack
Two new weapons and a Liberator character skin for Karl await in the latest content drop from Season Pass Two.
Both the Grease Gun and TERA rifle are now available as part of your arsenal. The TERA is a lightweight adaptation of the Type 38 that was originally designed for Japanese Paratroopers, this rifle is incredibly fast to equip and aim down the sight. With low levels of recoil, it provides both accuracy and a rapid rate of fire in the right hands.
Designed to be a light, reliable and mass-produced weapon, the Grease Gun is an SMG with great mobility that is very easy to control, even under sustained firing, thanks to its low rate of fire and recoil. Despite its low muzzle velocity, the stability and control on offer make it a solid choice for slightly longer ranged combat encounters.
Finally, the Liberator Skin celebrates the liberation of Paris. Karl can now sport a classic French Resistance appearance complete with signature armband.