Sniper Elite 5: Saboteur Weapon and Skin Pack
Dwie nowe bronie i skórka postaci Wyzwoliciel dla Karla czekają w najnowszej zawartości drugiej przepustki sezonowej.
Zarówno Smarownica, jak i karabin TERA są już dostępne w Twoim arsenale. TERA to lekka wersja broni Type 38 stworzona z myślą o japońskich spadochroniarzach. Szybkość, z jaką można wyposażyć ten karabin, pozwala błyskawicznie rozpocząć celowanie. Dzięki małemu odrzutowi we właściwych rękach broń ta cechuje się zarówno wysoką celnością, jak i dużą szybkostrzelnością.
Skórka Wyzwoliciel upamiętnia wyzwolenie Paryża. Karl może teraz założyć klasyczny strój członka francuskiego ruchu oporu wraz z charakterystyczną opaską.