Sniper Elite 5: Saboteur Weapon and Skin Pack
Season Pass Two'nun en yeni içeriklerinde Karl'ı iki yeni silah ve Liberator karakter kaplaması bekliyor.
Hem Grease Gun hem de TERA tüfeği şimdi cephaneliğinin bir parçası olarak oyunda yer alıyor. TERA, orijinal olarak Japon Paraşütçüler için tasarlanan Type 38 silahının hafif halidir, bu tüfeği kuşanmak ve bu tüfekle nişan almak son derece hızlı. Bu tüfek düşük geri tepme seviyesi ile doğru ellerde hem isabet hem de hızlı atış imkânı sunuyor.
Hafif, güvenilir ve seri üretimle üretilmesi için tasarlanan bir silah olan Grease Gun, düşük atış hızı ve geri tepmesi sayesinde devamlı atışta bile kontrol etmesi çok kolay olan ve muhteşem bir hareket kabiliyetine sahip bir Hafif Makineli Tüfektir. Düşük mermi çıkış hızına rağmen silahın istikrarı ve kontrolü bu silahı biraz daha uzun mesafeli karşılaşmalar için iyi bir seçim haline getiriyor.
Son olarak Liberator Kaplaması, Paris'in özgürleşmesini kutluyor. Artık Karl, özel kol bandı ile tamamlanan klasik bir Fransız Direnişi görünümünü giyebiliyor.