Sniper Elite 5 Season Pass One
Continue the fight with Sniper Elite 5 Season Pass One! Return to the frontline in a new expansive two mission campaign, arm yourself with a bolstered cache of authentic World War II weapons and outfit your sniper with new character and weapon skins.