Sniper Elite 5 Season Pass One
Kontynuuj walkę z przepustką sezonową Sniper Elite 5 Season Pass One! Wróć na front dzięki nowej, obszernej kampanii z dwiema misjami, uzbrój się w arsenał autentycznych broni z czasów II wojny światowej i zadbaj o wygląd swojego snajpera z nowymi skórkami postaci i broni.