Sniper Elite 5: Target Führer - Wolf Mountain
Eliminate “Herr Wolf” by infiltrating the Berghof, Hitler’s private mountain retreat in the Bavarian Alps. Enlisted as part of the British assassination plot Operation Foxley, it is down to you to put an end to the Nazi leader’s reign of terror.
Eliminate “Herr Wolf” by infiltrating the Berghof, Hitler’s private mountain retreat in the Bavarian Alps. Enlisted as part of the British assassination plot Operation Foxley, it is down to you to put an end to the Nazi leader’s reign of terror… by any means necessary.
While a bullet will suffice, HQ have tasked you with dispatching the alpha of the Third Reich as creatively as possible to bolster the Allied propaganda campaign.