Sniper Elite 5: Target Führer – Wolf Mountain
Zinfiltruj Berghof, prywatną górską ostoję Hitlera w Alpach Bawarskich, i wyeliminuj „Herr Wolfa”. Jesteś częścią brytyjskiego spisku Operation Foxley, a Twoim celem jest zakończenie rządów terroru lidera partii nazistowskiej.
Zinfiltruj Berghof, prywatną górską ostoję Hitlera w Alpach Bawarskich, i wyeliminuj „Herr Wolfa”. Należysz do brytyjskiego spisku pod kryptonimem Operacja Foxley, a Twoją misją jest za wszelką cenę zakończyć rządy terroru lidera partii nazistowskiej.