Sniper Elite 5: Trench Warfare Weapon Pack
Ten DARMOWY pakiet broni gwarantuje niszczycielską siłę ognia, idealną do walki krótkodystansowej, w postaci pistoletu maszynowego Carl Gustav M/1945, strzelby Trench Gun i dwulufowego pistoletu Double 1866.