Sniper Elite 5: Trench Warfare Silah Paketi
Bu ÜCRETSİZ Silah Paketi ile Carl Gustav M/1945 Hafif Makineli Tüfek, Trench Gun (Pompalı Tüfek) ve Double 1866 tabanca şeklinde yakın mesafeli çarpışmalar için mükemmel, yıkıcı bir ateş gücüne sahip olacaksın.