Sniper Elite 5: Up Close and Personal Weapon and Skin Pack
Prepare for close confrontation with a new character look and bolstered artillery of heavy fire weapons.
Equip the Win & Co 1885, a heavy-hitting rifle that despite its restricted rate of fire, houses an enormous .50 calibre 50-110 round, capable of eliminating any enemy in its path with a single shot.