Sniper Elite 5: Up Close and Personal Weapon and Skin Pack
Wyposaż się w Win & Co 1885, potężny karabin, który pomimo ograniczonej szybkostrzelności cechuje się ogromną amunicją 50-110 w kalibrze .50, zdolną wyeliminować każdego przeciwnika na swojej drodze jednym strzałem.