Sniper Elite 5: Up Close and Personal Silah ve Görünüm Paketi
Kısıtlı atış hızına rağmen muazzam bir .50 kalibrelik 50-110 mermi barındıran ve yoluna çıkan her düşmanı tek bir atışla ortadan kaldırabilen ağır vuruşlu bir tüfek olan Win & Co 1885'i kuşan.