Sniper Elite 5: Winter Weapon Skin Pack
Go frosty with the new FREE Winter Weapons Skin Pack for Sniper Elite 5. This free pack gives you the option to apply an Arctic paint scheme to all your in-game weapons, giving them a distinct winter camouflage look. Your enemies will be frozen with fear, that’s if they even see you coming!