Sniper Elite: Resistance Deluxe Edition
Rakipsiz keskin nişancılık mekanikleri, gizlilik ve taktiksel üçüncü şahıs savaş deneyimi sunan Sniper Elite: Resistance, ödüllü serinin odağını cephenin çok gerisinde, işgal altındaki Fransa'nın kalbinin derinliklerinde verilen gizli bir savaşa çeviriyor.