Mud and Thunder Mission and Weapon Pack
Mud and Thunder paketinde yeni bir görev seni bekliyor. Mihver kuvvetlerinin bölgeyi işgal ettiğini bildiren raporların ardından bir direniş ajanı kayboldu. Onu bulup kurtarmak ve topladığı değerli bilgileri ortaya çıkarmak sana düşüyor.