Sniper Elite: Resistance Season Pass
Carry on the fight with the Sniper Elite: Resistance Season Pass! Return to the action in a new expansive three mission campaign, arm yourself with a bolstered cache of authentic World War II weapons and customise your operator with new character and weapon skins.