Sniper Elite: Resistance-sæsonkortet
Fortsæt kampen med Sniper Elite: Resistance-sæsonkortet! Fortsæt, hvor du slap, med en ny omfattende kampagne med tre missioner, udvid dit arsenal med autentiske våben fra 2. verdenskrig, og tilpas din snigskytte med nye figur- og våbenskin.