Sniper Elite: Resistance Season Pass
Teruskan perjuangan dengan Sniper Elite: Resistance Season Pass! Kembali beraksi dalam kempen tiga misi tambahan baharu, lengkapi diri anda dengan cache senjata Perang Dunia ke-2 yang asli dan sesuaikan pengendali anda dengan watak dan senjata baharu.