Sniper Elite: Resistance Season Pass
Sniper Elite: Resistance Season Pass ile savaşmaya devam et! Yeni iki genişlemeci hikâye modu görevi ile aksiyona geri dön, güçlü ve özgün 2. Dünya Savaşı silahlarını kuşan, yeni karakterler ve silah görünümleri ile keskin nişancını özelleştir.