Sniper Elite: Resistance - Striking Range
Dalam Misi Kempen Striking Range baharu, anda mestilah menghalang siri roket V1 daripada memusnahkan armada pencerobohan bersekutu lebih awal daripada D-Day sambil cuba menyelamatkan secara rahsia bagi operatif Resistance Carillon.