Sniper Elite: Resistance – Striking Range
W nowej kampanii Striking Range musisz przed planowanym lądowaniem w Normandii zapobiec zdziesiątkowaniu przez ostrzał rakietami V1 inwazyjnej floty aliantów; jednocześnie podejmiesz próbę przeprowadzenia tajnej ewakuacji agenta Ruchu Oporu o pseudonimie Carillon.