Target Führer - Lights, Camera, Achtung
The Allies are swarming across Europe and gathering pace. In a last-ditch effort to sway the favour of the French, Adolf Hitler, leader of the Third Reich, is en route to the Ville du Lac Film Studios to film a series of propaganda shorts.