Target Führer – lys, kamera, achtung
De allierede vinder frem overalt i Europa i stadig større tempo. I et sidste forsøg på at vinde franskmændenes gunst er Adolf Hitler, leder af Det Tredje Rige, på vej til Ville du Lac Film Studios for at optage en række propagandakortfilm.