Vercors Vendetta Mission and Weapons Pack
Download the VERCORS VENDETTA MISSION AND WEAPONS PACK to gain access to the Vercors Vendetta Mission, the M1941 rifle, and the Armaguerra OG-44 submachine gun.
Vercors. Site of a failed Resistance uprising, and now home to the last traces of Kleine Blume. Can Harry finally destroy the deadly nerve agent once and for all, or will Vercors witness its next catastrophe?