Vercors Vendetta Mission and Weapons Pack
Vercors. Her blev modstandsbevægelsens opstand slået ned, og her holder de sidste rester af Kleine Blume til. Vil det omsider lykkes for Harry at uskadeliggøre den dræbende nervegift en gang for alle, eller vil Vercors ende med endnu en katastrofe?