Misi Vercors Vendetta dan Pek Senjata
Vercors. Tapak kebangkitan Pemberontak yang gagal, kini rumah bagi jejak Kleine Blume yang tersisa. Mampukah Harry memmusnahkan agen sarah maut atau adakah Vercors menyaksikan bencana yang seterusnya?