Vercors Vendetta Mission and Weapons Pack
Vercors. Başarısız bir Direniş ayaklanmasının yaşandığı yer, şimdi ise Kleine Blume'un son izlerine ev sahipliği yapıyor. Harry sonunda ölümcül sinir gazını sonsuza dek yok edebilecek mi, yoksa Vercors bir sonraki felaketini mi yaşayacak?