Sniper Elite: Resistance – Wrath of the Resistance
Pakiet skórek i broni Wrath of the Resistance jest darmowy dla wszystkich graczy. Zawiera w pełni automatyczny pistolet Mod.712; niesamowita szybkostrzelność tej broni sprawia, że bywa ona nieco trudna do opanowania.