Sniper Elite: Resistance - Wrath of the Resistance
Wrath of the Resistance Weapon and Skins Pack tüm oyuncular için ücretsizdir. Bu pakette, olağanüstü bir atış hızı olan ve bu yüzden zor kontrol edilen tam otomatik Mod.712 tabanca bulunur.