Sniper Elite: Resistance
Offering unparalleled sniping mechanics, stealth and tactical third-person combat, Sniper Elite: Resistance turns the attention of the award-winning series towards a hidden war, far from the front lines, deep within the heart of occupied France.
In a gripping new story that runs parallel with Sniper Elite 5, Harry Hawker, agent of the Special Operations Executive (SOE), takes the lead for the first time as he discovers an insidious new Wunderwaffe - something so powerful, it guarantees the Nazis will win the war.