Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Abstract Assassin Skin Pack
Abstract Assassin DLC Silah görünümü, düşmanın canından önce aklını almak isteyenler için. İçeriğinde göz kamaştırıcı üç görünüm var: Paint Spill, Round Geometrical Painted ve Dark Hex Camo. Kalabalığa karışmaktan sıkılmadın mı?