Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Blue Servers Skins
Not for the faint of heart, the Blue Servers Skins DLC pack contains two eye-catching weapon skins for those who want to stand out from the crowd… or even a bush.
Featuring both the Blue Servers and Warning Stripes weapon skins, these are usable across all gun models in the game. Use at your own peril.