Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Blue Servers Skins
Blue Servers Görünüm DLC paketinde, tüm silahlarda kullanabileceğin iki adet göz alıcı görünüm var. Korkaklara göre değil, sürüden ayrılmak isteyenlere.
İçeriğindeki Blue Servers ve Warning Stripes silah görünümleri oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir. Fark edilme riski sana ait, sorumluluk kabul etmiyoruz.