Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Crossbow Carnage Weapons Pack
Strap on a new armory and surprise your enemies with the Crossbow Carnage DLC pack. With four brand-new weapons and a stealthy Zeb-bruh gun skin, enemies won’t know you’re coming until the bolt lands in their face.
Weapon skins are usable across all in-game gun models. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.