Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Dark Sky Skin
Zdominuj wrogów dzięki pakietowi DLC „Mroczne niebo” zawierającemu granatową skórkę kompatybilną ze wszystkimi modelami broni w grze. Czas przywołać grad... pocisków!