Sniper Ghost Warrior Contracts 2 - Fire & Smoke Skin Pack
Fire & Smoke DLC paketi ile kıyametin kor kızıl küllerine dalın. Tüm silahlarda kullanabileceğiniz ateş gibi üç silah görünümü içeren paket ile düşmanlarınızı cehennem ateşi ile tanıştırın, kavurup küle çevirin.